dijous, 3 de març del 2011

Audacity i els lleons

A la fi he aconsseguit pujar el muntatge d'audio!!
Aquest treball no l'he fet amb els alumnes sino a casa, amb sa dona i els nins. Ja vaig triar una història que justificàs l'us de molts efectes sonors i moltes veus; un conte que transcorr a la selva, amb molts d'animals.
He aplicat diversos efectes per a modificar les veus dels personatges i per a lograr determinats efectes expressius. També he fet servir clips d'audio i músiques devallats d'Internet.
Quan vaig fer la gravació de les veus me varen sortir moltíssimes pistes i no era pràctic per treballar, així que vaig agrupar tots els clips de cada personatge a una sola pista i tot va anar millor. També vaig tenir qualque problema amb les diferents qualitats dels sons, però a l'Audacity es pot ressamplejar els clips i ho vaig poder arreglar.
La utilitat multipista de l'Audacity ha resultat molt útil i el resultat està equilibrat en quant a volums, ritme, etc... He quedat bastant content i ha estat molt divertit.